Цифрові технології в Obolon Residences

31-05-2018

Цифрові технології стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Вони застосовуються в медицині та освіті, економіці та бізнесі, і безумовно – в будівництві та нерухомості. Більш того, наявність digital-технологій – це must-have для житла у високому ціновому сегменті, до якого належить Obolon Residences.

Всю інфраструктуру нашого комплексу охоплює інноваційна Система моніторингу та управління (BMS – building management system). Поряд зі стандартним набором функцій BMS – моніторингом і управлінням інженерними системами, відеоспостереженням і контролем доступу, пожежною та охоронною сигналізаціями, доступом до вузлів обліку – вона дозволяє Сервісній компанії та жителям широко розвивати й додавати різноманітні системи автоматизації, отримати дистанційний доступ до вузлів обліку та під'єднати систему «розумний будинок». Наприклад, до смартфона жителя і до диспетчерської сервісної компанії може бути підключена система антизатоплення. У разі аварії, власник буде негайно проінформований, а диспетчер сервісної компанії, при необхідності, віддалено обмежить водопостачання. 

Крім цього спеціалізоване ПО веде збір всієї інформації, автоматично обробляє і передає її для формування щомісячних рахунків для кожної квартири, автоматично і вручну реєструє заявки, видає нагадування про планові роботи, оцінює швидкість і ефективність реагування.

Виклики на домофон можуть бути автоматично переадресовані на смартфони та персональні комп'ютери жителів. Так само може бути підключена система охоронної сигналізації та відеоспостереження квартири. По всій будівлі розташовано понад 80 зон контролю доступу, які забезпечують комфортний і безпечний доступ жителям і їх гостям.

Вперше в Україні в житловому комплексі встановлена інтелектуальна система управління ліфтами. А з введенням в експлуатацію ліфтів Секції 3 запрацює програма, яка автоматично аналізує, коли і куди відправити ліфт, щоб мінімізувати час очікування. Крім цього функція моніторингу в реальному часі буде виводити диспетчеру повну інформацію про поточний стан ліфтів, їх швидкості і місцеперебування, час очікування в точках виклику, а також обробляти і направляти дані Сервісній компанії у форматі звіту. 

До введення в експлуатацію Секції 3 прилучений також пуск інтелектуальної системи підзарядки електромобілів з можливістю віддаленого управління і моніторингу спожитої електроенергії.

І це тільки деякі застосовані в Obolon Residences технології. На перший погляд такі складні, насправді вони оптимізують і спрощують роботу Сервісної компанії та роблять життя в комплексі по-справжньому сучасним і комфортним.