Інтерв'ю з директором сервісної компанії Комфорт Резиденсис

01-03-2018

Житловий комплекс Obolon Residences обслуговує власна сервісна компанія «Комфорт Резиденсис». Про особливості роботи і плани на 2018 рік ми запитали у її директора – Марії Коміренко.

Чим «Комфорт Резиденсис» відрізняється від інших сервісних компаній на ринку?

Житловий комплекс преміум-класу, такий як Obolon Residences, вимагає відповідного висококласного обслуговування. У 2016 році ми вирішили створити власну сервісну компанію «Комфорт Резиденсис», яка відповідає за безпеку і комфорт жителів комплексу, догляд за унікальною внутрішньою інфраструктурою (лаунж-терасами на даху, спортзалом, конференц-кімнатою, дитячою ігровою кімнатою, дворівневим підземним паркінгом), обслуговування інженерних систем (власної газової котельні, електричної котельні, внутрішньої системи енергопостачання, системи протипожежної автоматики і пожежогасіння та інших), прибирання внутрішньої і зовнішньої території.

Загалом СК обслуговує 20 000 кв.м комплексу та виконує близько 170 різних робіт і послуг. Це вимагає «повного занурення» в життя комплексу та потреби резидентів. Саме це і забезпечує «Комфорт Резиденсис».

Як Ви знаходите фахівців для обслуговування таких складних процесів?

У нашому будинку встановлені ультрасучасні системи, стан яких фіксують 5250 датчиків, включаючи датчики пожежної безпеки, і 400 відеокамер. На ринку дійсно складно знайти фахівців, які мають великий досвід роботи з таким обладнанням. Ми наймаємо висококваліфікованих працівників – відповідальних, клієнтоорієнтованих та комунікабельних – і часто вчимося обслуговувати всі ці складні системи разом.

Зараз у «Комфорт Резиденсис» працює 53 фахівці, також ми залучаємо на аутсорс професійні профільні компанії для обслуговування інженерних систем житлового комплексу: котельних, вентиляційних і протипожежних систем, систем відеоспостереження і контролю доступу, ліфтів та іншого. Охоронна компанія також знаходиться на аутсорсі та підпорядковується керівнику служби безпеки Obolon Residences.

Як Ви підтримуєте зворотний зв'язок із жителями комплексу?

У жовтні 2017 року ми запустили онлайн-сервіс «Персональний кабінет жителя». З його допомогою резиденти Obolon Residences можуть контролювати показники лічильників води і тепла, сплачувати рахунки, бронювати спортивний корт і конференц-зал, брати участь в опитуваннях, переглядати правила проживання в комплексі, залишати заявки на виконання робіт у будинку. У лютому 2018 ми вивели до кабінету показання електричних лічильників.

Ми вдячні всім жителям за пропозиції щодо вдосконалення кабінету, багато з яких взято в роботу. Зараз перед розробниками сайту стоїть завдання створити архіви квитанцій і платежів.

Кабінет жителя – це основний і найзручніший інструмент зворотного зв'язку. Також з СК можна зв'язатися за електронною поштою obolon@o-r.com.ua, за телефоном +38 (044) 220-29-10 або відвідати наш офіс, який розташований безпосередньо в комплексі.

Які нові завдання стоять перед СК у 2018 році?

Ми все більше занурюємося у життя комплексу, потреби резидентів і вдосконалюємо сервіс. Так у 2017 році були реалізовані проекти з будівництва GSM зв'язку на паркінгу другого рівня, онлайн-сервіс «Персональний кабінет жителя», встановлені розтиначі снігу на дахах обох будинків, що запобігають падінню снігових брил, система запобігання утворенню бурульок на оглядовому балконі 26 поверху першої секції.

У найближчих планах розширення послуг нашого консьєрж-сервісу до замовлення і доставки продуктів харчування, інформування щодо культурних подій у місті, бронювання столиків у ресторанах, замовлення квитків, транспортного обслуговування та іншого. Співробітники сервісної компанії докладають максимум зусиль для того, щоб допомогти жителям у вирішенні побутових питань або підборі необхідних профільних фахівців.

СК продовжує вдосконалюватися: розширювати спектр послуг і розвивати персонал, щоб жителі отримували якісний сервіс.

Ми щодня створюємо життя, яке надихає!